Autor Wątek: Boss fight - zmiany w walce z Bossem  (Przeczytany 4133 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Radziar

  • Administrator
  • *
  • Wiadomości: 195
  • Reputacja +30/-6
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Boss fight - zmiany w walce z Bossem
« dnia: 24.06.2014, 23:57:54 »
Wkrótce nowa aktualizacja dla walki z Bossem (Boss fight):


Nowy system przyznawania HB w walce z Bossem:
  • W przyszłości nagroda HB będzie zależała od całkowitego DMG zadanego Bossowi
  • Suma DMG będzie zaokrąglona w górę, np.: 20,4% -> 21%
  • Jeżeli łączna wartość zadanego DMG będzie większa niż HP Bossa i Boss zostanie pokonany, to całościowy DMG może być większy od max HP Bossa, na przykład:
    Jeżeli gracz A i gracz B walczą z Bossem w tym samym czasie i gracz A zabija Bossa jako pierwszy, a gracz B nadal z nim walczy, to gracz B może spokojnie kontynuować walkę i jego DMG nadal będzie się wliczał do całkowitego DMG wszystkich graczy w walce z Bossem.
  • Przewidziane są dodatkowe nagrody za pokonanie Bossa (aby takową otrzymać, trzeba zadać mu min. 30% DMG)
  • Każda osoba, która dołącza się do walki z Bossem i zada mu jakieś obrażenia - będzie nagradzana. Nawet jeśli Boss nie został pokonany - uczestnicy dostaną HB
  • Stary sposób przyznawania HB w zależności od miejsca w rankingu w walce z Bossem zostanie zmieniony. Nowy sposób gwarantuje więcej HB dla wszystkich osób biorących udział w Boss Fight w porównaniu do starej metody
  • Przykład:
    - Boss 2 (niebieski): jedna osoba zadaje 15% DMG, Boss nie jest pokonany, wtedy nagroda HB wynosi 70*15 + 170 = 1220 HB. Natomiast jeśli Boss został zabity, nagroda HB wynosi 70 * 15 * 3 + 170 *5 = 4000 HB
    - Boss 2 (niebieski): jedna osoba zadaje 50% DMG, Boss nie jest pokonany, wtedy nagroda HB wynosi 70*30 + 170 = 2270 HB.
    Natomiast jeśli Boss został zabity, nagroda HB wynosi 70 * 30 * 3 + 170 *5 = 7150 HB
Zostanie wprowadzony Boss Magic (Magia, którą możemy stosować podczas walki z Bossem):
  • Invincibility (Nietykalność) - Nasi Herosi w walce stają się nietykalni przez 8 sekund
  • Inspiration (Inspiracja) - Zwiększa DMG zadawany przez naszych Herosów o 30% przez 10 sekund
  • Magia zostanie podświetlona, kiedy będzie gotowa aby ją użyć
  • Należy kliknąć na ikonę z daną magią aby miała wpływ na wszystkich bohaterów, którzy znajdują się na arenie
  • Dowolną magię można będzie użyć już na początku walki. Kiedy użyjesz jednej z magii, licznik CD będzie zacznie odliczać czas do odnowienia się obu magii, co oznacza, że nie można ich użyć w tym samym momencie
  • Magia nie będzie kosztowała żadnych zasobów (Many ani złota)
  • Podczas walki będzie można użyć każdej magii tylko raz
Nowe zasady śmierci oraz revive naszych Hero
  • Jeżeli ktoś zrezygnuje z walki z Bossem (przerwie walkę, albo wszyscy jego Herosi zginą), trzeba będzie wrócić do ekranu z Bossem i poczekać 15 sekund aby móc ponownie dołączyć do walki
  • Jeżeli ktoś chce ponownie dołączyć do walki z Bossem wcześniej niż po 15 sekundach, będzie taka możliwość. Pojawi się wtedy wiadomość z pytaniem, czy chcesz użyć swojego "personal guild wealth" (kredyt, który używasz aby kupić flagę w gildii). Oczywiście można poczekać te 15 sekund żeby nie płacić dodatkowych kosztów (czyli w tym wypadku "personal guild wealth")
  • Jeśli nasi Herosi zginą, to nie będziemy musieli używać gemsów aby ożywić naszych Herosów (revive Hero)
BOSSKoszt pominięcia licznika 15 sekund
Boss 1 (zielony)
5 personal guild wealth
Boss 2 (niebieski)
10 personal guild wealth
Boss 3 (fioletowy)
15 personal guild wealth
« Ostatnia zmiana: 28.06.2014, 19:43:54 wysłana przez Radziar »



Offline Plezik

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Boss fight - zmiany w walce z Bossem
« Odpowiedź #1 dnia: 30.06.2014, 16:34:59 »
Zmiany fajne i duże uproszczenie przy walce z Bossem.
Dla słabych Guildi Challenge Boss był nie realny do zrobienia teraz jest to możliwe.


Ja po tym uproszczeniu Solo robię Challenge Boss