Autor Wątek: Problemy z aktualizacją  (Przeczytany 3793 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jaseff

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Problemy z aktualizacją
« dnia: 16.12.2014, 22:57:20 »
Cześć, właśnie przed chwilą dowiedziałem się od ludzi z gildii, że dzis był update i mamy nowego hero. Jednakże tak jak zawsze gra sama mi się aktualizowała tak dziś nie... No więc, zaktualizowałem cc ręcznie, ale nie dostałem free gemów ;<. Czy ktoś miał podobnie, że gra mu się sama nie zaktualizowała i wie z czego to wynika? Chciałbym w przyszłości uniknąć takich sytuacji bo jestem graczem f2p więc gemy za updaty są w cenie  8) .
Pozdrawiam.



Offline Dynia

  • Gildia Ekstraklasa
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +3/-5
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dynia the best! Skill 6/9 !
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #1 dnia: 16.12.2014, 23:49:13 »
Jeśli miałeś jakąś zpatchowana wersje gry np po polsku to sama ci się nie zaktualizuje.  Nie wiem czy takową miałeś.  Ale to może być przyczyna

Offline jaseff

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #2 dnia: 17.12.2014, 01:08:25 »
Nope. OrginalnA wersje mam.

Offline wizura

  • Gildia Ekstraklasa
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +3/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stary Driver :)
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #3 dnia: 17.12.2014, 01:10:26 »
Siemano :)

Sprawdź w Sklepie Play skąd ściągałeś apkę czy jest ustawiona na aktualizowanie. Może cosik sie zamieszało i poprostu jest wylaczone , należy odhaczyć  by włączyć :)

Popatrz na zrzuty niżej :) 






Pozdrawiam hejka  :)

Offline WhiteAngel

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Reputacja +12/-6
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #4 dnia: 17.12.2014, 06:06:42 »
jak usunąłeś i nagrałeś jeszcze raz to masz aktualną wersję, a nie wiem czy jakieś free gemsy były w tej aktualce

Polskie forum gry Castle Clash

Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #4 dnia: 17.12.2014, 06:06:42 »


Offline Kprot

  • Gildia Platinum-PL
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #5 dnia: 17.12.2014, 07:52:09 »
Ja od początku aktualizuję grę ręcznie tj. odinstalowuje starą wersję i instaluje nową. U mnie jest to spowodowane tym, że mam słaby telefon i nie mam wolnej pamięci. Natomiast nie zdarzyło mi się abym nie dostał free gemów przy aktualizacji.
Mam natomiast takie coś po tej aktualizacji, że jak atakuje wioskę lub robię HBM to nie wszystkie budynki lub postacie znikają po zabiciu ich ale mam ukończone w 100%. Wydaje mi się, że jest to jakiś bug także będę musiał ją przeinstalować od nowa.

Offline Dezmo_25

  • Moderator Globalny
  • *
  • Wiadomości: 518
  • Reputacja +109/-11
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #6 dnia: 17.12.2014, 08:27:55 »
z tego co ja zaobserwowałem na moich kontach to gems dostałem tylko na tych kontach na które wcześniej logowałem się przed aktualizacja (w dniu aktualizacji czasu serwera).
Jeśli nie logowałeś się na konto w dniu aktualizacji w przedziale 24h  to gems nie będzie...


Zapraszam zapoznać się z głównym forum gry takowa informacja widnieje tam:

The Castle Clash servers will be going offline for maintenance at 4:00 am on Dec 16th (GMT-5) for 120 minutes. Once the maintenance is complete ,players who have logged in prior to Dec 15th will get 300 Gems. Of these 300 Gems, 100 Gems is the reward for the 7,000 Likes on Link fanpage.

Gracze, którzy zalogowali się w 15 grudnia dostanie 300 Gems. Spośród tych 300 Gems, 100 Gems jest nagrodą za 7000 Lubi na fanpage Link.

Czyli 200 gems za logowanie się w dniu poprzedzającym update
100 gems za klikniecie w link lubię to.


Gems za update były i będą...
« Ostatnia zmiana: 17.12.2014, 09:01:57 wysłana przez Dezmo_25 »

Offline jaseff

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #7 dnia: 17.12.2014, 14:19:54 »
Sprawdzę czy mam zaznaczoną aktualizację. Ale logowałem się zarówno w dniu wczorajszym o 6;00 jak i dzień wcześniej tzn 15 grudnia, a jednak po ręcznej zmianie wersji gry nie dostałem 200 gemów ;<.

Offline Dezmo_25

  • Moderator Globalny
  • *
  • Wiadomości: 518
  • Reputacja +109/-11
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #8 dnia: 17.12.2014, 14:48:20 »
Jedynie gems można dostać za logowanie w danym terminie.
Wgranie nowej wersji tylko uruchamia dotacje darmowych gems.
Samo wgranie nowej wersji nie uprawnia do gems z update...
A wyjście jest jedno nie logowałeś się w terminie 15.12 od 6:00 do 16.12 6:00
Nie prościej napisać do suporta z zapytaniem o gems za update ?

Offline kaleb

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
problem
« Odpowiedź #9 dnia: 03.02.2015, 20:21:30 »
Witam
Mam oto taki problem wraz proba pobrania nowej aktualizacji wyswietla mi sie blad "download paused because no network is available", nadmienie ze polaczenie z netem mam dobre. Czy ktos wie o co chodzi?
Z gory dziekuje za pomoc

Polskie forum gry Castle Clash

problem
« Odpowiedź #9 dnia: 03.02.2015, 20:21:30 »


Offline Gawithek

  • Gildia Husarze
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Reputacja +13/-4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gildia Husarze
    • Zobacz profil
Odp: problem
« Odpowiedź #10 dnia: 03.02.2015, 20:48:47 »
A próbowałeś klasycznie wyłączyć i włączyć telefon ?

Offline Gilzim

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #11 dnia: 04.02.2015, 00:09:52 »
Witajcie od razu powiem ze to mój pierwszy post.
Mam taki problem w momencie gdy chciałem zaktualizować CC przekierowało mnie na stronę Sklep play w miejscu którym powinien być pasek postępu pisze "twoje urządzenie jest nie zgodne z tą wersją" zrobiłem nawet przywrócenie ustawień fabrycznych na tablecie i dalej to samo.
Nadmienię że gram na Kiano Slim Tab 8 wersja Androida 4.2.2. miał ktoś podobne problemy. nie chce rezygnować z tej gry po 6 miechach grania. pozdrawiam

Offline Dezmo_25

  • Moderator Globalny
  • *
  • Wiadomości: 518
  • Reputacja +109/-11
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problemy z aktualizacją
« Odpowiedź #12 dnia: 04.02.2015, 00:30:56 »
Gilzim
Na tym sprzęcie bezproblemowo ruszy ta gra...
Ściągnij z tego linka http://static-cc.igg.com/android/en/CastleClash_EN_1200650.apk pomijając sklep play.

kaleb
download paused because no network is available - Pobieranie wstrzymane, ponieważ sieć nie jest dostępna
Proponuje sprawdzić router czy nie jest włączona opcja wznawiania sesji jesli masz neta z wi-fi
albo czy przypadkiem nie instalowałeś jakieś apk do kontroli połączeń z internetem...
« Ostatnia zmiana: 04.02.2015, 00:42:44 wysłana przez Dezmo_25 »