Autor Wątek: [Tłumaczenie] Evolution  (Przeczytany 4075 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline diablocb

  • Gildia Poland
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +12/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
[Tłumaczenie] Evolution
« dnia: 11.10.2015, 15:17:41 »
Evolution

IGG wydało nową funkcję w najnowszej aktualizacji (wrzesień / październik 2015), która umożliwia ulepszenie 10-gwiazdkowych bohaterów i zyskanie nowego ich wyglądu.

Ewoluowanie bohatera ma pewne wymagania.

Uwaga: Ewoluowanie bohaterów zostanie podzielone na dwie aktualizacje. W pierwszej aktualizacji zostaną zwiększone statystyki bazowe bohaterów i zmieni się wygląd niektórych bohaterów. W kolejnej mają się zwiększyć ponoć inne statystyki (ale to na razie niepotwierdzone informacje) oraz wygląd pozostałych bohaterów.

Przegląd wymagań ewolucji bohaterów:


Nie wszyscy bohaterowie mogą ewoluować. Obecnie tylko legendarni, (obecnie) za wyjątkiem Dread Drake'a i Skull Knight'a.
Bohater musi spełnić wszystkie wymagania ewolucyjne (EVO), zanim można go będzie ewoluować.


Bohater ze świecącą gwiazdką jest gotowy do ewolucji.


Przy bohaterze gotowym do ewolucji pojawi się przycisk "Evolve".

Bohater, który jest gotowy do ewolucji musi mieć podświetloną gwiazdkę, a przycisk "Evolve" pojawi się tam gdzie zazwyczaj jest opcja "Upgrade".


WYMAGANIA EWOLUCJI

      Pierwsza ewolucja (EVO1)     

      Druga ewolucja (EVO2)     
Wymagany bohater                           
Ilość gwiazdek i poziom
Legandarny
10 Poziom 180+

EVO1
10 Poziom 185+
Czerwone kryształy

1000

2000
Runa ewolucji

1

5
Duplikaty bohaterów
lub
Shardy

1 duplikat (Legandarny)C
lub
20 000 A

3 duplikaty (Legandarne)C
lub
60 000 A,B
HB

0

0

A Shardy mogą być stosowane zamiast Hero. Jeśli bohater, który może być kupiony za Shardy i jego koszt jest poniżej 20 000 , to wtedy zamiast 20 000 kwota do wydania będzie wynosić tyle ile normalnie kosztuje bohater (czyli 1800 za Druida, 6000 za Atlanticore itd).

B W przypadku, gdy wymagany jest więcej niż jeden bohater, wtedy można użyć kombinacji Shardów i bohaterów (np 1x Bohater + 40 000 (2x 20 000 )).

C Duplikat Bohatera musi być tego samego typu (np Druid do ewolucji Druida), może być z dowolnego poziomu lub z karty Bohatera tego typu (tzn karta Druida do ewolucji Druida), ale nie z karty do losowania Legendarnych Bohaterów (LHC) oraz z specjalnej karty do losowania Legendarnych Bohaterów (SLHC).



Podstawowy przegląd ewolucji bohaterów:

CECHA
      Pierwsza ewolucja (EVO1)     
      Druga ewolucja (EVO2)     

Poziom początkowy                             

1

Początkowy poziom gwiazdek

4

5
Poziom pierwszego upgrad'u
80

100
Koszt punktów
pierwszego upgradu

20 000 HB
 
30 000 HB
 
Punkty życia
(średni przyrost)



2.22 x mediana
2.40 x - 1.88 x poziom 80 - 200
1.50 x co poziom
1.40 x co gwiazdkę

4.02 x mediana
4.36 x - 3.34 x poziom 80 - 200
3.25 x co poziom
2.80 x co gwiazdkę


Wymaganie do pierwszej ewolucji (EVO1):
- Bohater musi mieć 10 gwiazdek (co najmniej na poziomie 180)
 - 1 Evolution Rune (można ją uzyskać wydając 1000 punktów Fame zbierane w Lost Battlefield)
 - 1000 Czerwonych Kryształów
 - 1 duplikat tego samego bohatera, można to zrobić na 3 sposoby:

     Wybór tego samego bohatera z Heroes Altar (wcześniej odblokować bohatera i usunąć wszystkie jego Cresty)
     Wybór tej samej karty z bohaterem
     Użyć Shard'ów zamiast duplikatu Hero, w ilości:
         *Bohaterowie, których można kupić za Shardy - wtedy trzeba będzie wydać taką ich kwotę jaką kosztują;
         *Bohaterowie, których nie można kupić za Shardy - trzeba będzie wydać 20.000 Shard'ów.

 Jeśli bohater, którego będziemy ewoluować będzie miał powyżej 180 levelu doświadczenia, punkty te zostaną zwrócone w postaci fioletowych  książek (500.000 doświadczenia) zazwyczaj zaokrąglając w górę do najbliższego 500.000 exp.



DOKOŃCZĘ TŁUMACZENIE WKRÓTCE...


« Ostatnia zmiana: 18.01.2016, 19:35:17 wysłana przez Dezmo_25 »